Trötter

Skönt att de inte blev nåt jobb idag, känner mig lite krasslig som jag har damm i lungorna och tungt och andas, skitjobbigt -.- Är också sådär frusen och får inte upp nån riktig värme.
har varit en lugn och skön dag. Behövdes verkligen, imorgon blir nog samma sak. Vill vara frisk i helgen och måste vara det till Söndag för sen blir det fullproppat med jobb igen.
Usch hatar att vara sjuk det får inte bli värre för jag har inte tid med sånt trams...
Jag älskar verkligen vatten, dricker massa vatten varje dag och tycker det är så sjukt gott! När jag tycker vatten börjar smaka dåligt och har svårt att få  mig det då vet jag att en förskylning är påväg :/
Ska ta en kopp te och mysa ner mig framför ett avsnitt Glee sen blir det date med kudden. Ska verkligen sova ut imorgon!
Kramii
Saft är det som fungerar när vatten inte smakar bra :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0