Hemma igen i mitt kära Stockholm

Åå vad skönt det var att ta tåget hem igår, kände hur pulsen gick upp mer och mer för varje mil mot Stockholm!
I love my city!
Har iaf haft två mysiga dagar i Vimmerby, med planerig, fundering och mundering? (De sista skrev jag bara för att rimma..) Iaf så har vi jobbat på bra, är en av projektledarna för Spring dance camp som kommer hållas i vår , tror det kan bli jättebra men blir en hel del jobb..
Idag är jag så sjukt trött haha var tvungen att gå upp bara för magen kurrade så mycket så jag inte kunde ligga kvar.. funderar på att gå och lägga mig en stund till innan Linus slutar jobbet :)
Idag ska bli en chill dag :) Det behövs!
Hoppas ni får en mysig fredag!
Gammal random bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0