Hur trött?

Efter två roliga och krävande pass på balettakademien blev det en helvetes promenad hem haha först var tåget sent och när jag väl kom till Sollentuna gick inga bussar, så blev en friskt promenad i motvind
(eller ska man säga motsnö?)
var redan trött efter de båda kurserna och promenaden hem gav mig nästan en hjärtattack haaha det var så sjukt halt ute ca 2 cm snö och under ren isbana, snön piskade mig i ansiktet och trots att jag drack en protein shake kände jag mig lite vimmelkantig.
När jag väl kom hem, genom svettig och blöt av snön bara kasta jag av mig alla grejer och la mig på det varma badrumsgolvet och låg där en stund för att samla energi till att duscha. hade den där stickande känslan ni vet när man kommer in i värmen efter att ha varit ute och frysit.
Var jätteskönt att äntligen hoppa i pyjamasen och ska nu lägga mig i sängen, imorgon är det massa jobb som måste göras.
Å det var så kul att träffa Sandra och Kajsa igen och köra lite svåra kurser där man verkligen fick bita ihop och utmana sig själv. Var inte direkt bland de bästa haha men de gjorde mig ingenting jag hade roligt och kämpade på bland dansare som var betydligt mer tekniska än jag :)
En av kurserna var jazz vi kollade dock inte att de var på nivå M7 så ja de blev lite kämpande, men galet kul älskar lyrisk jazz :) Här hittade jag ett klipp från M7 med hon vi körde med. De får det att se så lätt ut..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN! :D

Har hittade de två bästa sidorna som kan ge oss ungdomar lika hög lön som vuxna.

Runt 30 000/månad UTAN att dra av skatt!

Fyfan får min lön nu den 31a :D:D:D

Sen efter måste man vänta till nästa 31 så passa på! :D



Ville bara tipsa dig, den är awesome och helt gratis! Inge spam, lovar! :D

Kolla här: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-snabbt-och-enkelt-funkar.html#comment

2012-01-11 @ 22:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0