Ledig dag!

Idag är jag ledig och bara tar det lugnt, har ätit en stor torsdagsfrukost framför Hells Kitchen och nu sitter jag och lyssnar på ZIN musiken jag fick i brevlådan här om dagen, hittar inget jag gillar direkt förutom great balls on fire såklart, men seriöst använder mig sjukt mer gärna av orginalet.
Nej föredrar min egen musik tycker zumba musiken har blivit lite tråkig.. letar hellre låtar själv. Blir mycket roligare med musik man gillar :)
Känner mig lite seg idag, även om det är skönt att vara ledig har jag lust att göra något, kanske blir gym med Lunne när han är klar med inspelningen för idag.
Funderar på om jag ska antingen chilla, äta morötter och dipp i sängen framför en film eller städa, planera och små jobba.. vi får väll se just nu känner jag mig ganska produktiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0