Mys Måndag

Alla verkar hata den här dagen, klagomålen på facebook ökar typ med 10% på måndagar men själv njuter jag. Har inte längre något emot måndagar. Man får helt enkelt göra de bästa av saken, och jag älskar mitt jobb och njuter av att gå dit.

Sov till klockan halv tio då jag blev väckt av ett jobb som ringde, låg kvar och myste i sängen till tio.
Sen blev det en mysig måndagsfrukost bestående av..

-Naturell yoghurt men musli, torkad papaya och russin
-En äppelbrus
-En kopp vanilj te
-Ett hårdkokt ägg
-Sportknäcke med salami och gurka
-2 omega 3
-1 multivitamin
MUMSI!

Åt framför Top Model med tända kaffeljus och massa filtar, super bra start på dagen.
Nu sitter jag och svarar på alla mail jag fått under natten (9st) haha ska packa dansväskan och äta lunch och sen är det dags att åka till Dansplatsen för barndans, Zumba och modern jazz!
Kommer bli toppen men känner av binhinnorna ordentligt efter stutsande på dåligt golv så jag hoppas verkligen att de inte blir värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0