Sönday

Sitter och myser, sov hos Lunne i natt och dagen har bestått av Zumba event i Årsta och sånna där Söndagsritualer. Har duschar, gjort inpackning, smort in mig, fixat naglarna, tagit hand om fötterna, tagit bort opassande ögonbrynsstrån och bytt lakan. Ska bli så skönt att hoppa ner i en ny bäddad säng, ny duschad och med nytvättad pyjamas!
De där med fötterna, jag är noga med att ta hand om mina fötter, som dansare slits dem mycket och utan fötterna fungerar inget, en spricka och du är körd eftersom man dansar mycket i trånga, hårt knutna skor eller barfota på hårda golv måste man verkligen smörja in dem och ta hand om dem, annars blir de ledsna.
Ska bara dricka upp mitt te och sen blir det date med sängen. I morgon är det jobb som gäller. Barndans, Zumba och sen Modern jazz :)
Nu börjar allvaret på riktigt!
"Men fötterna brukar du glömma, två fötter kan också va ömma.
Du går på dem, du står på dem.
De offrar sig mer än du tror, instängda i dina skor."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0