Trött tjej

Har myst ner mig i sängen efter ett skönt pass, varm dusch och god proteinrik middag :) Kul att ha lite bekanta ansikten på zumban idag med mormor, Sofia och hennes mami :)
Slökollar lite på gladiatorerna, det är fett många som trillar utanför banan och det ser ut att göra galet ont :O
Imorgon blir det möte, fattar dock inte art jag ska när jag kollar på kartan :S men de löser sig nog, får vara ute i god tid och virra runt.
På kvällen blir det barndans, zumba och avsluta med 1,5 timme modernjazz. Blir nog skönt, känner mig lite mör i kroppen men men :P
Ska nog bara dricka lite te och sen date med kudden.
Gammal bild på mig och Fia från Tyskland i våras

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi! Det var sjukt kul på Zumban :D även fast jag kände mig som en klumpig elefant xD

2012-01-29 @ 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0