Uppbokad

Sitter och stirrar i min kalender (yes jag föredrar att skriva för hand istället för att ha allt i mobilen) hah redan är jag helt uppbokad igen. Igår var det pass på Gumse, väldigt få där men de gjorde ingenting då mina benhinnor skrek men jag fortsatte le och låtsades som ingenting sen blev det promenad hem.
Idag är ledig dag :) Bortsätt från imorse då jag höll ett möte i stan med tjejen som ska vara min hjälpledare på Söndagmornar, kommer bli väldigt spännande, de kurerna startar nästa vecka :)
Annars så imorgon blir det möte, fredag zumba och möte och lördag vikariera för Carlos :D Sen på söndag startar jag kurserna i Löthallen, kommer bli great :)
Träning varje dag är inte helt fel. Nu ska ja ladda om och åka till Lunne och försöka vara ledig.
Ha det great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0