Back to reality

Då var man hemma i Sverige igen. Till Linus, sommartidtabeller och grått väder. Känns bra faktiskt. Behövde verkligen en paus att komma bort ett tag och ha kul men nu är det bara att ta tag i de där viktiga sakerna under min lediga vecka, sen kör jobbet på igen.
 
Har med mig så många roliga upplevelser från Polen i väskan men också en del mindre roliga som vi kommer skratta åt nu i efterhand. 
 
Kommer visa lite bilder och skriva mer när jag har tid men nu ska jag fixa klart mig. Har precis duschat av min det sista av polen, gjort inpackning, fixat brynen, rakat mig, skrubbat och smörjt. Så galet skönt, nu känner jag mig ren igen hihi det behövdes verkligen en grov rengöring.
 
Sen står det räkningar och middag med Lunne och Robban mfl på schemat.
Nytvättad och räknings betalning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0