back to work

Hejdå sovmorgon, hejdå att gå i pyjamas hela dagen, hejdå egen tid. Nu är man tillbaka i verkligheten igen.
Känns ändå ganska bra. Behöver de där pengarna. Om man ändå var rik. Hahah äh jag gillar ju att jobba. Skulle aldrig klara av att gå runt utan att göra något om dagarna. Det kan vara skönt nån dag eller vecka men sen blir jag rastlös. 
 
Var ändå lugnt på jobbet idag. Inte många kunder alls. Sverige står ju still såhär i semester tid. Men jag kontrollerade läkemedel, alla utgångsdatum osv som måste göras ibland. Blir jobb hela veckan. Sen kanske jag följer med på den årliga trippen till Bloms land. Vore kul även om det känns lite snärvigt i schemat. 
Vill ändå känna att jag gjort nåt den här sommaren. Har iaf gjort mycketmycket mer än den förra haha. Och den är ju inte slut än..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0