Fredagen den 13

Så vad gjorde ni igår? Själv tog jag en lugn förmiddag med Lunne och frukost i soffan framför project runway. Sen åkte Linus till sin mormor och ovädret braka loss med blixtar och åska och hagel så strömmen gick. Sen kom Linus och Jonas tillbaka och åt lunch innan jag skulle dra till Göta Källare på zumbaevent med Vogue tema. 
 
Det blev en kul och intressant kväll. Efter eventet åt vi kall äcklig skabb kebab på medborgarplatsen -tur jag hade våtservetter med mig. Åkte hem runt tolv tiden med pendeln. 
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, man blir så trött på människor. Det är synd att jag aldrig kan njuta av att bara dansa när jag är på sånna här grejer utan måste störa mig och bry mig om folk som beter sig allmänt illa.
 
Jag älskar verkligen att lära ut zumba och dansa det själv men allt runt omkring börjar gå mig på nerverna.
Antar att det var en bra kväll överlag men gick ändå och la mig smått irriterad.
 
En lite läskig bild på mig och Monkii på scenen igår. Snor kanske fler bilder sen när de kommer upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0