Idag tar jag det lugnt

Förutom cykelturen till affären i morse som btw inte var jätteskönt för mina stackars sittben (rumpa) efter den 27 kilometer långa cykelturen i förrgår så har jag haft en superlugn och skön dag. Handlade hem lite gottis, lagade en mumsig lunch och hängt i soffan med tv-serier.
 
Precis vad jag behövde, har inte riktigt hunnit bara landa hemma och ta det lugnt efter Polen fast jag är så snuvig och skulle bara behöva vila. Blir nog ett bad och en bra film i kväll. Funderar skarpt på X-men first class. 
 
Lunch:
Svart quinoasallad med stekta chorizomynt, kokt sparris med citron smör och röra med rökt lax och vitlöks creame cheese, peppar och citron. + Stort glas uppiggande Polskt smultronte med hint av vanilj.
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0