Redan Torsdag

Tiden går fort när man får vara ledig. Super skönt! Tar det lugnt idag med, försöker få fason på förskylningen.
Har precis myst med en god somrig frukost och funderar skarpt på att gå ut och lägga mig i solen en stund. Kanske kan få lite sol på nosen.
 
I kväll blir det nog att mysa med Lunne när han slutat jobbet. Kanske äta lite av min rabarberpaj jag bakade igår utifrån ett recept jag gjorde själv när jag var 7.
Det var lite otydligt skrivet och saknade viss info som ttex hur varm ugnen skulle vara, hur länge pajen skulle vara inne, när mjölet och vaniljsockret skulle i men jag provade mig fram och det blev super yummi!
Älskar rabarber!
 
Frukost: Kvarg med yoghurt, varma hallon, passionsfrukt, linfrön, pumpakärnor och torkade tranbär. Kokt ägg och te med smak av lust och färgring
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0