Ett år sen - Varning, bildbomb!

Gaaah, kan inte fatta att det idag är ett år sedan vi sprang ut ur Rudbeck sjungandes "för vi har tagit studenten" haha shit, vart tog det här året vägen? Har jag blivit nåt? Ne.. Jag trodde att jag skulle ha åstadkommit lite mer under de här året haha fast när jag tänker tillbaka har ändå mycket hänt. Jag har läst filmvetenskap, varit dansassistent, utbildat mig till zumbainstruktör, börjat jobba på apoteket, blivit dansledare, och läst på GIH.
Jag saknar inte längre skolan så mycket som jag brukade, börjar typ vänja mig vid mitt nya liv.
För många var studenten deras lyckligaste dag men för mig var det mest sorgligt. Okey att det var en av de roligaste dagarna och vi var så sjukt glada men ja det kändes ändå lite ehm.. vad händer nu?
Saknar min klass och alla lärare men saknar inte allt slit, alla krav och alla sena kvällar.
Vill typ ta studenten igen bara för att det var så kul haha men ja de gick så fort.
Lägger upp en bildbomb från studenten , va små vi var :O
Vi får träffa snart igen tycker jag :)
Det var för övrigt lite bättre väder för ett år sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0