Exorcist Style

Förra helgen när jag var hos Monki kollade vi på ett avsnitt av SYTYCD, och ja, sen dess har jag inte kunnat sluta tänka på den här killen. Den här typen av dans påverkar mig sällan för att det inte läggs sån här känsla i den men jösses, när jag tittar på det här nu blir jag nästan gråtfärdig. Det är så otippat och så genialt. Den här killen är verkligen en konstnär som inspirerar otroligt mycket. Han dansar ju i stop motion :O And I love it!
Hoppas verkligen att vi får se mer av honom och att han håller sin stil. Skulle lätt kunna sitta på en 2 timmars show med honom och bara titta på hans berättelser. Han fick ju Mary att vara tyst haha.
Detaljerna alltså, titta på dem jag ryser.
Så Genialt!

Ååå hur kan något vara så stelt fast mjukt på samma gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0