Godmorgon Söndag

åå Vaknade vid 9 men låg kvar i sängen och lyssnade på regnet. Så skönt! Min första Lediga söndagsmorgon, känns otroligt bra om jag får säga det själv. Har ätit en super mumsig frukost framför Greys och nu ska jag sätta mig och redigera tills jag har sista zumban med damerna i sumpan för terminen :) Gud vad konstigt det känns att alla kurser tar slut. Vad ska jag göra med all min energi nu? Dax att skaffa gymkort? Nee.. ska börja dra ut och träna med Linus istället. Man ska inte behöva dyra maskiner och ett lökigt gym för att hålla formen. (Vilken form?)
Nej time to do some work.
Hörs väll när ja tar lunchpaus..
PEACE
Dagens frukost: Havre och linfrögröt toppad med varma hallon, mjölk, pumpafrön och kokos täcke, nykokt ägg och te med smak av rabarberkalas :) Bästa starten på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0