jäkla huvudvärk

när jag kom hem från jobbet var jag helt slut. Ont huvudet hade jag med så drack en liter vatten och tog en tablett och somnade 4 timmar.. när jag vaknade var värken fortfarande inte borta. Säkert för det ligger åska i luften.
Sen att jag sprang rakt in i ett öppet skåp gjorde inte saken bättre haha..
Ska försöka sova snart. Mitt stackars huvud orkar inte vara uppe så längre till, imorgon blir det jobb till stängning. På redag blir det kvällsjobb och sen date med min finaste Fanny. Lunne åker till barcelona. Kommer sakna min bebis men snart kommer du hem igen.
Skönt att den här veckan går ganska fort iaf :) Inte långt kvar nu till polski och komma iväg lite. Ska bli skönt. Behöver komma bort lite.
Typiskt mig att springa in i skåp.. Fast jag hade brillorna på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0