kvällsfika med mig själv

åå har haft en toppen dag. Typ helt okey iaf :) åkte till stinsen med lunne för lunchis, sen blev det schools out en stund och stötta Emil. då börja de regna sjukt mycket och jag frös i mina små shorts. Jag sa ju det att man inte kan lita på svenskt väder, tur jag tog kängor. Sen blev det hem för middag när de andra drog till Grönan för att se Lenny Kravitz och jag åkte mot Gumse för att köra zumba med dem.
Nu är det vindruvor och mitt nya protein som kvällsfika framför datorn innan jag går och på date med kuddarna :)
Nya smaken blev apelsin, så mumsi! Godaste jag proteinet jag haft hitills. Blev extra god att blanda med kall mjölk. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0