Nationaldagen

Har haft en toppen dag med älski :) Började dagen med mysfrukost, redigering och sovmorgon. Sen kom Lunne och hämta mig, åkte till stan som alla som ville dela nationaldagen där haha sjukt mycket folk. Trångt, varmt och mysigt. Blev lunch och sen glass på plattan-trappan. Klassiker!
Kan inte fatta att för några år sen badade vi på nationaldagen efter att jag hade dansat swing i parken. I år är det inte direkt badväder men skönt har det varit. Har ingen aning om vad jag gjorde förra året men det är redan 2 år sen vi var på LOVE konserten i stan. Att tiden går så fort :O Läskigt..
Vi avslutade dagen sen med lite träning och middagsmys.
Lite bilder från idag.
Frukost: Havregryns gröt med vaniljyoghurt, varma blåbär, solrosfrön och pumpafrön. Kokt ägg och citron te :)
Hahah så fint med kanonkula

Mmuummsii

Ååå vad jag älskar Sverige och mitt Stockholm :) Nog för att man längtar bort ibland men det kommer alltid vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0