Regnet ska inte stoppa mig

Hade 2 meddelanden i morse. Ett som gjorde mig ledsen och ett som fick världen att stanna av lycka. Jag trodde att jag inte uppnått något under mina 20 år på jorden men jag hade fel. Just nu känns det så bra. Jag skiter i att det regnar, att mitt nyfixade hår kommer bli lockigt och att jag jobbar sent idag. Känslan jag har just nu ska få sitta i hela dagen. Skönt att jobba eftermiddag, känns som förut. Gillar att ta det lugnt på morgonen, äta min frukost, hinna dricka 2 koppar te och inte stressa. Jag ska inte stressa heller då blir kroppen arg. Kvällsjobb passar mig perfekt. Det ända jobbiga är ju att jag jobbar när alla andra är lediga. Men när man väl hinner träffa sina vänner då känns det så bra.
Bild från Riga förra sommaren i regnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0