Skolavslutnings dag, men inte för oss "vuxna"

Har ätit en god frukost, klätt på mig, väckt Lunne och drukigt en liter te. Dagen börjar bra. Idag får vi se vad det blir. Titta på alla studenter och gråta tårar för att jag aldrig kommer göra det där igen, köpa nagellacks bortagning, äta nåt gott med linus, ja vi får se vad dagen bjuder på men de är mina mål iaf.
Det är mulet just nu men jag har bestämt att det ska bli fint så tar ett sommrigt linne idag. Men blir nog kängor till det, man vet aldrig när regnet vill komma tillbaka och drabba mina stackars tygskor.
Hoppas ni får en mysig dag, det ska jag ha. Ikväll blir det zumba på Gumses.
Pöss
2 nykokta ägg, minitomater, smoothie med jordgubbar, proteinpulver, naturell yoghurt och tropisk juice, stor kanna te :)
och lyxade till det med lite saft till efterrätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0