Ååå vilken värd dag

Har haft skönaste lediga dagen, sov ut till halv nio haha blev helt paff och typ men varför vaknar jag så tidigt jag har ju sovmorgon :( sen räkna jag på fingrarna och insåg att jag typ sovit tio timmar...SKÖNT!
Tog en lång och mumsi frukost, fixa lite ny musik och bara tog de lugnt tills det var lunchdax, då kom Lunne och hämtade mig så vi kunde äta och handla lite jag behövde, shaker, hårspray,deo,lunchlåda osv.. Sen blev det att hämta en motorsåg och sen bara slappa, spela minecraft, äta middag MYS!
Behövde verkligen en ledig dag och ta det lugnt. Känner att kroppen inte är på topp.
Nyss blev det lite bad men kunde inte riktigt slappna av så blev inte så länge.. hade massa sköna oljor och så i så nu är huden mjuk och skön :D
Nu dricks det te och kollas på masterchef,ska snart sova imorgon är det jobb igen.
Lite bilder från dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0