Aj min kropp

Haha igår körde jag lite styrka med en av grabbarna på Gumse, väldigt intressant.. haha men sjukt kul. Blev ett skönt konditionspass med dem sen, älskar att instruera där. Alltid så bra stämning, gör mig så glad.
Idag blev det jobb 9-17 lång dag men sen ledig kväll. Så sjukt värt!! Och vet ni vad?
Imorgon är jag LEDIG! hihi ska verkligen njuta. Känner hur energin börjar komma tillbaka lite, fick ett ryck och tog fram block och akrylfärgerna  (som blivit dammiga) Skäms på mig! Var så längesen jag använde min kreativa sida (förutom att jag skapar danser hela tiden hah) Var skönt att ta ut känslorna i färg.
Nu blir det date med kudden! Sov sött alla!
En liten ful film från när vi tränade Dance dance dance för första gången haha vet inte vad jag håller på med, mina dansklackar har typ för smala klackar egentligen så jag ser sjukt stel ut.. men ja de va ju första träningen med tjejerna så om några veckor borde de se lite bättre ut hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0