Bästa Torsdagen

Har haft en sån mysig torsdag, har trott de är fredag hela dagen men det gör inget. På så sätt blir helgen bara längre ^^kvällen har spenderats hos Mormor och Morfar där jag och Lunne lagade tacokvällsmys :) Hade massa trevligt, god mat, mysigt sällskap och massa skratt :D
Imorgon blir det möte vid 11 tiden men sen är jag lediig wiie :) På kvällen är det hej-då-vi-ses-om-1-år fest för JUllebulle som drar till USA ett år!
Nu har vi ju inte hängt på ett tag, när vi sågs hos Elli i helgen var det sen augusti men de kändes som det var nyss. Kommer sakna dig!
Men men, ett år går fort :) Kan ju inte fatta att det är ett år sen jag drog till tyskland woooaaah.
Tack för ikväll iaf mina bästa det var supermys!
Hahah Lunne du och jag och mat <3
Extremt gammal bild på oss,hahahah lägg märke tills mannen vs kvinnans sysselsättning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0