Lediga Lördag (:

Har gjort sånna där äckligt nödvändiga saker idag. Städa, dammtorka, dammsuga, duscha. Hahah men det var skönt. Dammsuga till min härliga mandimusik och sjunga högt med min hesa förskylningsröst :) haha åå har haft en sån där dag då jag dammar av mina 60tals favoriter och dansar runt i rummet själv. lOVE IT!
Sitter och äter lite godis innan jag ska åka till lunne för myskväll med honom, nåt gott att äta och minecraft :$ :D
Idag är jag på sådär sjukt bra humör, det var längesen jag hade den sköna känslan, inte ens snön får mitt humör att sänkas
IDAG ÄR JAG PÅ TOPP!
Älskar den här låten, den får mig att dansa och sjunga högt varje gång :D
Jag just nu haha jag vet min lugg är lång.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0