Lediga Lördag

ÄNTLIGEN! Behövde verkligen en ledig dag, även om den inte bara har varit häng i soffan. Gick runnt i stan med Lunne, kolla på knasiga saker och protester och skratta åt "möhippor". Han fick med sig en skinnjacka och jag 2 par vårskor :) Superbra, blev 2st för mindre än var ett skulle ha kostat.. värt!
Kom nyss hem, åt middag hos familjen Eriksson och sen blev det lite minecraft :$ Love it! :)
En supermysig dag, men nu känns det jobbigt att imorgon börjar en ny hektiskt vecka.
5 pass dans imorgon var av ett är 3 timmar.. Sen är det jobb på apoteket varje dag utom torsdag och sen zumba jobb  2-3 timmar varje kväll måndag-onsdag..
Gaaah.. kommer inte orka hålla de här tempot speciellt lång tid. Nästa vecka sen får jag börja trappa ner om jag vill ha hälsan i behåll.
De är pengar och pengar behöver jag, men man kan inte jobba hur mycket som helst har jag fått inse. Speciellt inte när man har ett sånt fysiskt krävande jobb som jag har nu.
Extra protein ska inhandlas i veckan!
Men nu blir det date med kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0