Lugn Lördag

Tog sovmorgon imorse, super skönt! Igår blev det jobb och sen middag och mys hos Robban. Kom i säng vid 3 tiden. Började dagen med en super mumsig frukost framför the voice reprisen. Nu sitter jag och fixar lite med musik på datan vill ha lite ny inspiration. Idag ska jag bara ta det lugnt, åka till Lunne och ikväll blir det Mello med folk.
Imorgon är min crazy dag med 3 morgon pass sen lunch för pass från halv två till fem och avsluta med zumba.
Men det blir nog kul, så idag ska jag ta det lugnt, nästa vecka är redan full..
Supermums bestående av varma hallon och blåbär med vaniljyoghurt toppat med linfrön och solrosfrön, två sportknäcke, en med skinkost, skinka och paprika och en med keso, aromat och paprika. Ett hårdkokt ägg och te med smak av lust och fägring- en av favoriterna super mums!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0