Moget.

Såg precis den här intervjun, känner bara men shit dude, ta det som en man. Vad är det för stil att försöka dumförklara och ge svenska folket typ dåligt samvete för att vi inte röstade på honom.. Klart man kan vara bitter men seriöst, om man inte tål att förlora ska man inte tävla.
Så fånigt att han typ "jag försökte göra nåt nytt och unikt åt er men ni dissa mig, skyll er själva" haha Men kom igen Danny du är inte ny och unik, poppiga låtar med lame text och dansare i coola outfit har vi sett förut.
All din musik låter likadant så speciellt nytänkande kan han ju inte säga att det är.
Tycker dessutom det är fult att klanka ner på vinnaren och säga att Sverige går miste om något. Inte för att vara elak men så mycket tillför inte Danny till svensk musikhistoria.
Sen får man ju tycka vad man vill om musiken.
BTW tycker han är en väldigt bra förebild som snackar om att ja förlorar man så ger man upp och går hem och dricker whiskey, väldigt klokt när de flesta av hans fans är den "yngre" publiken..
Förlåt Fia, jag vet att du älskar Danny men jag var tvungen, tyckte det var omoget av honom. Inte bli arg.
Pöss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vart också irriterad över den intervjun!!

2012-03-12 @ 12:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0