Molnen försvinner

Gårdagen var kaos, efter en seg morgon blev det Rudbeck vid halv 1 tiden, möte med de andra i juryn till årets Vevax Video Awards. När vi fixat med vinnarna och överläggt och röstat så följde jag med Jocke till aulan en stund och tittade på scenrepet och gav de lite tips eftersom jag vet precis hur det känns att planera en show.
Det var mys, skolan bjöd mig på fika och det blev många skratt innan det var dax att åka hem och fort till Gumses för jobb.

Har alltid så kul när jag kör zumba med killarna där, alla är alltid så glada och bjuder på sig själva, blir alltid massa skratt. Men jag kände mig inte på topp, började se prickar och kände mig skakig, blev ingen bra lunch och du fucka upp allting.. men iaf så när jag kom hem tryckte jag i mig lite läsk för att få energi att duscha så jag började må bättre, lagade mat när jag ätit så mådde jag sämre, kall, skakig och yr.  Tror jag chockade kroppen med mat efter en lång dag.

Jag får INTE slarva! Då protesterar kroppen direkt, tror det blev lite vätskebrist också, sov asdåligt av yrseln men har vilat en stund på dagen idag.

Ikväll blir det GIH och 2,5 timme streetdance, spännande! Ska ladda kroppen med mat innan :D
Åt en super god energifrukost imorse, ju färggladare maten är desto gladare blir jag.

Mums! Vanilj yoghurt med banan, hallon, blåbär och linfrön, äppel juice, hårdkokt ägg, sportknäcke med keso, aromat och paprika och riskaka med stark ost och paprika. Sen 2 Omega3, 1 multivitamin och 1 magnesium som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0