Mot Dansplatsen

Ännu en dag med jobb som vanligt, känner mig väldigt trött. Lite ledighet vore inte fel. Men men de är bara att kämpa på. Känns iaf mycket lättare att åka till jobbet nu när det är ljust istället för kolsvart när man börjar :)
Dansmix först, idag ska barnen få träna massor på koreografin så den börjar sitta.
Känner mig lite frusen men ipoden är tankad med ny bra musik och redo att gå varm i eftermiddag/kväll.
3,5 timme dans men det blir najs. Älskar det!
Igår var jag tvungen att dricka extra mycket då jag blev så torr i munnen av att skrika, skratta och le.
Jag kan inte vara arg när jag dansar, dans är bästa medicinen och terapin :D
Ååå min bästa ipod, du är en bra vän du. Vad skulle jag göra utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0