MY MånDay

ååh jag är helt slut. Efter 3 pass var av det första var dansmix med barnen, alla var jättesega och fick verkligen slita hårt för att få de peppade blev massa energi på det. Direkt efter blev det zumba, inte så många idag men det var skönt och bra stämning. Efter det blev det modern jazz som dödade mig (in a good way) musklerna bara skakade och har fått blåsor på tassarna. Urskönt att verkligen köra slut på sig, jobbigt dock när man ska åka hem sen haha
Tog en dusch och gav fötterna lite lyx.
Om ni är som jag och inte har tid att hålla på med fotbad osv så gör som jag.. jag brukar sätta i proppen när jag duschar så de samlas varmvatten i badkaret. Sen häller jag i lite fotsalt eller olja som får värka medan jag duschar resten av kroppen, när man är klar är fötterna glada igen :)
Har precis fått i mig lite middag och nu blir det att krypa ner i sängen- behövligt!
Fotsaltet jag har just nu som jag fick av Monika i present i julas :) Fungerar toppen, löser upp sig snabbt och luktar polkagrisar :) -inte min bild-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0