Njuter av våren

Gick upp vid 8 idag, fast de är lördag haha börjar nog bli gammal.. var så utvilad och glad. Åt en smaskig smoothie frukost och duschade. Vid elva åkte jag och mötte upp min fina Fanny. Blev promenix till stinsen, lunch, solglasögonlet, promenix till centrum, häng vid bibblan i solen, massa prat och massa skratt <3
Sen tog jag en promenad hem i solen och lyssnade på mys musik och kände mig sådär härligt oövervinnerlig som man gör på våren ^^
Superskönt!
Nu har jag varit hemma n stund, ätit skumbananer och sorterat lite bilder. Strax kommer lunne och hämtar mig så blir de lördagshäng hos honom <3
Sjukkt galet bra att vara ledig, har haft en toppen dag. Imorgon börjar veckan om med 5 pass, men nu tänker jag inte på det för idag är jag ledig och idag lever jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0