Söndags stress

När klockan ringde imorse ville jag bara gråta. Var s sjukt trött och inte alls redo att gå upp. Släpade ner mig till köket för att inse att jag var uppe en timme för tidigt, tror ni jag var lycklig? Kunde glatt lägga mig och mysa i sängen en stund till. Sen blev det jobb gånger 3 nu har jag precis ätit lunch, pasta med lövbiff i grönpeppar sås, har sagt det förut men jag ääääälskar när man biter i hela grönpeppar korn, så sjukt gott!
Nu blir det strax att dra till löthallen för 2,5 timme dans och sen avslutar jag de med ett zumbapass :)
Skönt men jobbigt. Känner mig inte på topp men de sköna vädret ger mig energi.
Väskan är packad med danskläder och shakern laddad med jordgubbspulver.
Time to hit the dancefloor
Gammal bild från scenrep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0