Super helgen!

Har haft en grym helg med bästaste Lunne, i lördags gick jag upp skapligt och åt en mumsig frukost och fixade lite. Sen blev det stinsen med Linus, kollade lite i butiker och åt (drack?) slush hihi supermys. Sen åkte vi till honom, myste och lagade pizza till middag. Sen blev det film, big lebowski med morötter och håll-i-dig dipp,
fredagsmys på en lördag helt enkelt :)
Imorse gick vi upp ganska skapligt , åt gröt frukost med ägg och bacon och bara tog det lugnt. Sen kom Robban över och fixade med datan och planerade sommarens roadtrip medan jag och Lunne spendera kvällen med minecraft haha superkul :D
Kom hem för en stund sen , har lite kvällsmys med mig själv, te och riskakor med stark ost mums!
Imorgon är det back to work, 3 pass på dansplatsen. Den här veckan kommer bli galen med allt jag ska hinna med.
Skönt iaf med ledig helgis :)
Min bästa vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0