Tisdag

Idag blev det jobb på apoteket, sen hem och äta middag, skypa med lunne och packa och dra till Gumse för zumba. Var skönt. Har ont i ryggen känner jag dock, kanske för jag stått upp hela dagen. Kommer vara grymt sliten när den här veckan är slut. Imorgon blir det apoteket 9-14 sen hem fixa mat och åka till GIH för 2,5 timme cha cha lektion.
Tror det kan bli grymt kul.
Måste dock spara lite på kroppen känner jag.
Har precis ätit en mumsig middag nummer2 bestående av stark kyckling med avokadosallad och ägg :) Proppmätt trots inte någon jätteportion. Dax att borsta tänderna och tvätta bort smink rester och sova.
imorgon blir det upp vid 7 igen :/
(jag vet att många av er går upp innan 7 men för mig är det super tidigt!)
Sov gott gullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0