Torsdags Söndag

ÅÅåååååå jag har sovit så gott! Gick upp vid nio utvilad och åt en mums frukost framför E special red carpet shit... lite små roande. Haha jag har typ inte koll på kändisar längre känner jag. Inte som när vi var 14 och mitt och Jennies största intresse var att läsa skvallertidningar, analysera kändisars kläder, kolla Big brother och äta choklad mums.
Haha saknar nästan den tiden lite. Ledig idag, så grymt skönt! Ska städa lite och fortsätta måla. åå hur kan det ha varit så längesen jag umgicks med färgerna och penslarna och lite skön 70tals disco?
2 Stekta ägg med hot pepper, varma hallon och blåbär med vaniljyoghurt toppat med linfrön, solrosfrön och gojibär, två finncrisp medkeso, aromat och paprika och lust och fägrig te + äppelbrus :)
MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0