Trött trött trött

Blir jag aldrig pigg? Idag var det jobb 9-16 på apoteket sen hem, äta och dra till Gumse. Åkte dit lite tidigare så jag hann snacka med dem om kosttillskott och sånt. Så gulliga. De bjöd mig på lite smakprover så jag kan se vilken smak jag gillar och sort. Fick en bananshake där också som var jättegod, dock tror jag inte jag kan dricka den så ofta. Smaken sitter fortfarande kvar. Smakade som sån där bedövningssalva man fick hos tandläkaren när man var liten...fast bättre. De hade riktigt bra pulver med god smak tillskillnad från en del andra som man vill kräkas av.
Nu ska det bli förändring.
Har precis duschat och ätit lite stekt falukorv med kokt vitkål och morötter och stark senap.. mumsi!
Dax för sängen, upp kvart i 7 imorgon och jobb 9-16 sen direkt till GIH för 2,5 timmes jive lektion..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0