Tröttis tjej som längtar efter sängen

Oj vilken lång tag! 5 pass! Gick upp halv 8 imorse och sen dess har det varit fullt ös. 3 morgon pass, mums lunch, åka till löthallen för disco och streetdance. Avslutades med zumba. Är så trött nu, känner hur kroppen inte allt vill de jag vill men efter att ha fått i mig lite mat och fått mig en dusch ska jag bara byta lakan och krypa ner i sängen och läsa tills jag somnar. SKÖNT! Älskar nya lakan och att vara nyduschad och ren pyjamas :) MYS!
Veckan kommer bli tuff, men så blir det ibland. Imorgon börjar allt om som vanligt med 3 pass på dansplatsen.
Jag älskar mitt jobb, men ja det är ju ett tufft jobb och man blir väldigt trött. Kommer nog sova gott inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0