Vevax Baby

Dagen har varit sjukt lång. Halv 7 gick jag upp och har varit på topp sen dess. Jobbig dag då kroppen svikit lite men jag kämpade på. Största delen av dagen och kvällen var ändå i Rudbeck, kändes så sjukt bra att komma tillbaka, att komma hem. Allt var så bekant men ändå så annorlunda. Jag älskar verkligen den skolan och alla härliga lärare som stöttade mig under min tid där och fortfarande. Jag må vara en nörd men hjärtat bankar altid lite extra när man hör Rudbeck.
Hade taggat och varit otroligt spänd och sett fram mot årets vevax, blev kanske lite besviken men det var super kul och en ära att få vara med i juryn och dela ut pris,även om jag svek mig själv och de andra då jag inte gjorde så bra ifrån mig :(
Men det kan jag inte älta nu. Showen blev lång och jag hade grymt ont i rumpan efter men det roligaste var inte själva showen utan att hänga och fika med lärarna, bli bjuden på mackor av skolan och typ ja,, känna av atmosfären.
Hahaha så knas jag vet.
Lägger upp lite bilder från förra årets vevax, då var jag spännd, upprymd, sjukt glad, rörd och lättad. Nu är jag lite...mwäääh men det gör inget. Inget klår förra årets vevax och när Ted ropade ut mitt namn som vinnare av Dave Smith, det kommer jag leva på i många årtionden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0