Workoholic

Dagen har vit ganska lång kom nyss hem :) Började med jobb på apoteket slutade vid 15 och åkte till liljeholmen och handlade mat sen vidare till dansplatsen för mer jobb. Barndans och sen avslutades det med modern jazz. Har tagit bort zumba på måndagar, känns faktiskt bra.
Har haft en ganska bra dag, hade lite mer energi och sista dansen gav mig massa glädje och energi blev många skratt. Älskar de lektionerna där jag får pressa mig själv, zumban pressar mig varje gång med all kondition men det är inte ofta längre jag får pressa mig tekniskt och öva hopp och snurrar. Love it!
Blev på så bra humör nu efter tillskillad från igår. Moe det var en tuff dag. Kände mig trött och irriterad men det är bara att gå in i den där rollen och skutta runt sen när man kommer hem får man lägga sig i sängen och bara dö.
Får inte visa mina elever att jag är trött.
Har precis druckigt upp mitt protein och ska strax sova. MYS!
Det här med protein...
det är så många som har fördomar. Jag dricker inte protein för att bygga stora muskler. Jag dricker det inte instället för måltider för att gå ner i vikt, jag måste dricka det nu för min kropp orkar inte. När jag har 1-1.5 timme hem efter ett kvällspass så hinner den där hunger känslan gå över till illamående och ja jag kommer bryta ner mig själv om jag fortsätter så. Kroppen behöver sina byggstenar och jag kan inte äta hur mycket ägg som helst :P
Imorgon blir det jobb 9-15 sen zumbajobb och styrketräning på Gumse :)
PEACE

Kommentarer
Postat av: Nettan GIH

2012-03-28 @ 14:01:28
Postat av: Nettan gih

Hej Amanda ,

Jag går Danskursen på GIH med dig. Jag frågade dig om att köra pass på min skola men så glömde jag att ta ditt nummer. Hittade dig här när jag googlade...

Var du intresserad?! Du kan väl maila så att jag vet!

Må gott

Hälsar Nettan

2012-03-28 @ 14:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0