Dubbelpass

Ikväll blir det dubbelpass, först iväg och vicka för Sofia i Kallhäll, sen direkt till Gumsarna :) Skönt med lite mer träning! Igår blev de dubbelpass på dansplatsen. Först avslutning med mina gulliga dansmixare och sen modern jazz! Den här terminen har rusat iväg samtidigt som den gått så långsamt. Ser fram mot nästa termin även om hösten alltid är hemsk :/ men jag ska ladda i sommar med ny inspiration och vara i mitt livs bästa form! Så mycket förändringar har skett sen studenten.
Saker som kanske inte syns men de känns. Gick från att vara sjuk och inte veta alls vad som skulle bli mitt nästa steg. Saknade det där att tillhöra något och veta vad man skulle göra varje dag. Saknade skolan. Jag vet fortfarande inte vad jag vill göra i framtiden med tills dess så passar jag på att göra de jag tycker är kul.
Jag vill inte se tillbaka på mitt liv när jag är 75 och ångra något.
De gör jag redan men jag vill ta alla chanser jag får att göra de jag tycker är roligt och som får mig att må bra. Inte de jag måste. Det är inte så bråttom att veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0