I mitt videoarkiv

Hhaha åå satt och titta igenom mina youtube klipp medan filmen rendera haha. Hitta massa skoj. Gammalt jox från tyskland och dansgrejer haha många klipp är privat markerade så ska inte dela dem med er men några iaf.
Skratta så jag grät när crazy things kom upp. haha vad gör man när man har tråkigt i kassel om inte göra en patetisk musikvideo, förstöra en bra låt och skriva en underbar låttext..
Här kommer lite gott och blandat. Have fun.. dont hate me babes!
Det här klippet är legendariskt alltså... vad tänkte vi med? Älskar Johannas ansiktsuttryck filmen igenom haha underbart!
Jag, Sandra och Elin åå känns som miljoner år sen!
Hahahah jag dör när blomman "går" iväg :D
Hahaha ååh vårt första videobrev från Tyskland. Älskar delen att vi  bara sitter och äter..
Ååå Svanen, vår baby! Vill inte veta hur många timmar och tårar vi la ner på den filmen, det här är bara trailern. (Den andra vi gjorde) Men ändå.
Sista riktiga föreställningen med tjejerna. Det blev ett bra avslut. Saknar er, att trängas bakom scenen och kladda läppstift överallt. Vi gick igenom mycket tillsammans under alla år. Vi borde dra ihop nåt snart.

Hhaha ehmm... en hälsning till vår mentor Ted när vi hade paus på 30p lan (tävlingar i CS) Folk var där från hela världen. De här är så fult så jag dör men jag älskar slutet haha han är nån slags känd människa i spelvärlden fick jag veta sen..
Min och Sandras första koreografi vi gjorde. Många timmar i danssalen. Shit vad vi la ner tid på detaljer. Tillskillnad från när vi gjorde dansen ovan och bara dansa runt i hennes kök..

Kommentarer
Postat av: elll

<33333

2012-06-02 @ 10:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0