Ledig dag utan choklad :)

Började dagen med en skön promenad i fyndet en timme tog med mig musiken, shakern och humöret i skogen. Super mys! Sen blev det god frukost bestående av äggröra med hot peppers, rökt lax, paprika, brieost och sörgårds te :) Mums!
Som många av er vet äääälskar jag fisk och rökt lax är helt klart en av favoriterna.
Sen kom Lunne och hämta mig så åkte vi till polisen och skaffade pass.
Blev en tripp förbi Gumse också köpte nya pulver. Jordgubb/vit choklad till mig och blåbär/vanilj till Lunne :) Efter halva burkarna byter vi smak haha gillar ju inte vit choklad men den smakar som tur är inte de :)
Har gjort en proteinglass till senare som jag ska mumsa på :)
De är alltid så gulliga och trevliga där, man får en liten kick av de där människorna :)
Sen blev de sallad i solen på Lunnes altan och nu sitter jag här hemma och fixar lite till imorgon. Jobb 9-16.30 sen tar jag helg i en dag. Super vecka har fått vila lite-behövligt.
Några bilder från dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0