Månday

Ååå har haft en sån lång dag, även om klockan bara är kvart i tio och det är dax för mig att försöka sova eftersom jag ska upp halv 6 imorgon. Yes HALV 6! För er som missade det.. vi vet alla hur mycket zombie jag kommer vara imorgon, skulle vara en underdrift att säga att jag inte riktigt är en morgonmänniska.
Men det ska bli bra. massa jobb i morgon. halv 8 till 4 sen dans med gumsarna. Kommer nog sova gott i morgon..
Nej dax att sova några timmar nu. Kommer bl svårt eftersom det är så ljust, nej jag klagar inte. älskar de svenska ljusa kvällarna <3 och om en stund kommer jag somna iaf. Kan jag sova i duschen, stående, på stolar, på block, i parker, på golvet, i garderober ja då borde jag väll kunna sova när det är lite ljust.
Pöss
Haha ytterst vacker bild på mig, elin, rebecka och falke på ute för några år sen haha passade temat bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0