Ny design!

You like it?  Fick hjälp av Lunne, normalt när jag kodar själv tar det evigheter och mycket frustration, nu gick de mycket fortare :) Tack bebis för att du är bäst hihi. Å har haft en sån skön helg, började i fredags med jobb, sen åkte jag till Dansplatsen och vicka för Monika :) Så gulliga grupper!
Linus va och lana så Robban kom och hämta mig så åkte vi och handla. Blev middag på hans altan i form av sallad med kräftor, bacon, kyckling och halloumi MUMS! Blev en mysig och knasig kväll, sov hos honom och på lördag morgon kom Lunne och hämta mig, blev ägg och bacon brunch och sova lite, sen på kvällen bio med papi och nea och Lunne. Mer om det senare ^^
Har haft en skön söndag, Min första lediga söndagmorgon på länge! Suttit i solen med Linus och ätit fruktsallad och lyssnat på 60-tals hits :) Nu blir det iväg och köra zumba i sumpan!
PEACE
-lite fula mobilbilder från i fredags-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0