Nytt försök

Efter 2 strömavbrott och en städning av rummet har jag satt igång igen att redigera, tar evigheter när man aldrig har tiden att koncentrera sig på det. Men nu är det nykokt te och lite chokladlyx ^^ Ikväll blir det nog att träffa Lunne, hoppas jag :) Trots att jag hade sovmorgon gick jag upp halv nio för att åka och lämna nycklarna till Töjnaskolan och handla frukost. Fick med mig lite smått och gott. Ägg, var det viktigaste! Haha, satt och snyfta till greys medan jag åt brunch. Har hunnit med ganska mycket idag faktiskt.
Mellis: Fylld nätmelon med naturell yoghurt, jordgubbar och solrosfrön.
Fick med mig lite småfavoriter i påsen när jag handla, te, avokado, passionsfrukt bland annat :)
Right now, redigering + te + bästa chokladlyxen! :)
Haha hur glad blir Amanda när hon får choklad?....
Gud vad mobbad jag är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0