Regnigt men mysigt

Ååå i vanliga fall skulle jag gråtit blod och rakblad över att det regnar idag. Men idag är det så sjukt skönt.. varför? För jag behöver inte gå ut idag :D Så sjukt lycklig. Ska sitta inne i mitt mörka rum och titta på alla som blir blöta istället med mitt te och mina redigeringsprogram. Life is good! Har precis ätit en smarrig frukost. Är inne på min 3e kopp te.. dax att koka nytt i kannan snart... idag känns det bra.
Frukost: Smoothie med ananas (burk, annars får jag så mycket sår i munnen), banan, naturell yoghurt och linfrön toppad med pumpakärnor. Äggmojs med pepparsalami, tomat och basilika, 2 skivor nätmelon + rött te med smak av skogstoken? som jag fick av Fanny när jag fyllde är. Love it! Sjukt gott te.
Passande låt idag (: Mysmode

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0