Show i Söndags

I söndags uppträdde jag för första gången på länge, vi danslärare showade under dance2yous avslutning. Var faktiskt riktigt kul. En lång dag med 3 shower och många klädombyten haha får se de andras bilder sen, får typ ångest när jag ser hur jag ser ut hahaha kändes bättre än de ser ut.. och väldig mycket..lår xD
Jjaja
Hahah att jag skulle dansa hip hop de trodde ni inte om lilla jazz -amanda va? :P
oj oj det var en hårig old school jazz med klackar
Avslutade med disco som inte blev så bra.. haha alla gånger var de nåt som blev fel. Ingen gjorde väll fel direkt vi bara kom i olika tempon :/ men ja de var en sjukt snabb dans vi hade behövt mer tid att repa den... äh what to do, vi hade kul iaf^^Så skönt att uppträda där ingen vet vem jag är, ingen prestationsångest att leva upp till något.
Riktigt skönt faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0