Skön kväll

Finns det nåt bättre än långa varma och ljusa kvällar? Jag och Chrisse tog en långpromenad i Edsviken vid vattnet och gick runt och bara snacka. Sen hamnade vi hos mig på altanen. Supermys! Längesen vi bara strosade runt och prata och uppdatera varandra om vad som händer. :) Nu är det te framför ett Greys avsnitt som gäller, imorgon är det upp tidigt, för jobb och sen mer jobb på Gumses! Ska bli superkul! Evelina och Sofie kommer också och dansar med mig (: Kommer bli en grym tisdag! På onsdag är det massa ärenden som ska fixas annars lite halvledig :) SKÖNT! VÄRT!
Otroligt charmig bild på oss från min 20 års dag <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det någon du var vän med förut som du saknar eller är du en sådan människa som håller hårt i de vänner du vill behålla?

2012-05-22 @ 17:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0