Vanilj Te

Vissa saker är konstiga, vanilj te är en av de sakerna. Ibland får det mig att känna mig glad, mys mode och ger mig trygghetskänsla. Medan vissa dagar tar de tillbaka mig till 2006/2007 och får mig att vilja gråta. Haha de låter helt psyk men its true. Vissa saker förknippas med vissa händelser som tex att jag hatar körsbär, kan inte äta dem pga en del tidigare incidenter. Men vanilj te är så kluvet.
Kan inte bestämma mig för om jag älskar eller hatar det.
Det går oftast långa perioder då jag inte dricker det alls. Sen kan det gå en vecka då jag dricker det varje dag.
Konstigt att bara lukten kan ta mig tillbaka och spola upp gamla minnen.. på både gott och ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0